UGOVOR O IZRADI I PRENOSU PRAVA KORIŠĆENJA DIZAJN PROJEKTABeograd, ..202_
Ovaj ugovor sklopljen je između Tatjane Burakove, Preduzetnika (PIB: 113142388), u daljem tekstu „Izvršilac“, u svojstvu direktora Tatjane Burakove, s jedne strane, i __________________, u daljem tekstu „Naručilac“, u svojstvu _____, koji deluje na osnovu Statuta, s druge strane, zajednički nazvani „Strane“, a pojedinačno „Strana“.
1. DEFINICIJEZa potrebe ovog dokumenta koriste se sledeći pojmovi:
• Dizajn projekat — komplet dokumenata navedenih u Prilogu br. 1 (Sastav usluga, tarife i rokovi izrade), koji opisuje funkcionalna i dizajnerska rešenja, uključujući prostorno-planerska rešenja u 2D projekcijama, vizualizacije i 3D tur, postavljene u cloud storage (oblačno skladište), sa pristupom putem linka. Spisak karakteristika i obim izrađenih rešenja u okviru Dizajn projekta potvrđuju Strane u Prilogu br. 2 ugovora (Tehnički zadatak) na osnovu Priloga br. 1.
• Obična (neisključiva) licenca — neisključivo pravo korišćenja Dizajn projekta pod uslovima predviđenim ovim ugovorom, bez prava distribucije.
• Prostor — stambeni ili nestambeni prostor za koji se izrađuje Dizajn projekat u skladu sa odobrenim Tehničkim zadatkom.
• Tehnički zadatak (Prilog br. 2) — dopuna ovom Ugovoru, koju odobravaju Strane, sadrži opis Prostora za koji Izvršilac izrađuje dizajn projekat, sastav, spisak i karakteristike radova, zahteve i želje Naručioca u vezi sa Dizajn projektom.
• Brif (Prilog br. 3) — standardizovana elektronska forma koju popunjava Naručilac na sajtu renovizija.rs, sadrži osnovne parametre projekta (karakteristike prostora, stilske preferencije, budžet). Popunjeni Brif (Prilog br. 3) postaje sastavni deo Ugovora i osnova za formiranje Tehničkog zadatka.
• Veb-sajt Izvršioca — skup veb-stranica postavljenih na internetu na adresi renovizija.rs.
• Tarifa — novčani izraz određenog obima usluga izrade Dizajn projekta, uključujući troškove licencne naknade za prenos prava korišćenja izrađenog Dizajn projekta.
2. PREDMET UGOVORA2.1. Predmet ugovora je izrada i prenos prava korišćenja Dizajn projekta (neisključiva licenca) uz naknadu.
2.1.1. Predmet ovog ugovora je:
a) izrada kompleksnog Dizajn projekta, koji uključuje:
•virtuelni 3D tur prostora;
•radne crteže i tehničku dokumentaciju;
•spisak preporučenog nameštaja i opreme;
b) prenos Naručiocu neisključivih prava korišćenja navedenog Dizajn projekta uz naknadu.
2.2. Dizajn projekat izrađuje Izvršilac na osnovu Tehničkog zadatka i brifa (Prilog br. 2 i 3 ovog Ugovora). Tehnički zadatak mora biti obavezno usaglašen između strana i predstavlja sastavni deo ovog Ugovora. Sve izmene u Tehnički zadatak moraju biti dokumentovane dopunskim sporazumima.
2.3. Dizajn projekat nastaje kreativnim radom zaposlenih i angažovanih stručnjaka Izvršioca. Autorska prava na Dizajn projekat pripadaju Izvršiocu. Prilikom korišćenja projekta u društvenim mrežama i medijima, Naručilac je dužan navesti: "Dizajn: Tatjana Iljina / renovizija.rs".
2.4. Naručiocu se dodeljuje obična (neisključiva) licenca za korišćenje Dizajn projekta isključivo za lične potrebe vezane za konkretni prostor naveden u Tehničkom zadatku (Prilog br. 2).
Pod "ličnim potrebama" podrazumeva se korišćenje za adaptaciju/uređenje navedenog prostora bez prava komercijalnog korišćenja samog Dizajn projekta.
2.5. Bez pismene saglasnosti Izvršioca, Naručilac je dužan da se uzdrži od:
• Prenosa, ustupanja, davanja u zakup, prodaje ili bilo kog drugog načina distribucije Dizajn projekta (u celini ili delimično) trećim licima;
• Korišćenja Dizajn projekta za direktnu dobit, uključujući:
•Preprodaju digitalnih fajlova ili štampanih materijala;
•Kreiranje serijskih proizvoda na osnovu dizajna;
•Korišćenja u promotivnim materijalima za marketing trećih kompanija;
•Kopiranja, umnožavanja ili objavljivanja Dizajn projekta na javno dostupnim platformama.
2.6. Naručilac nema pravo da menja, dekompilira ili kreira izvedena dela na osnovu Dizajn projekta (uključujući 2D/3D fajlove, vizualizacije).
2.7. Izvorni fajlovi (npr. .psd, .max, .xdo) se ne predaju, osim ako nije drugačije dogovoreno posebnim sporazumom.
2.8. Sve dopune i izmene može unositi isključivo Izvršilac uz dodatnu naknadu.
2.9. Izvršilac zadržava:
• Autorska prava u skladu sa Zakonom o autorskim pravima Srbije (čl. 27, 84), uključujući:
•Pravo navođenja autorstva pri bilo kom korišćenju projekta;
•Pravo skaliranja, adaptacije i ponovnog korišćenja rešenja za druge projekte;
•Pravo prikazivanja Dizajn projekta u portfoliju i marketinškim materijalima, čak i u slučaju odbijanja realizacije od strane Naručioca.
2.10. Prava Naručioca važe 5 godina od momenta predaje Dizajn projekta.
• Nakon isteka roka potrebno je produženje licence.
• Autorska prava Izvršioca ostaju na snazi tokom 70 godina nakon smrti autora (čl. 84 Zakona).
2.11. U slučaju kršenja uslova (komercijalno korišćenje, modifikacija, distribucija):
• Novčana kazna od 50.000 dinara po svakom prekršaju i naknada štete;
• Mogućnost pokretanja sudskog postupka.
2.12. Posebnosti vizuelizacije i realizacije projekta: Konačni Dizajn projekat i vizuelizacija mogu se razlikovati od primera prikazanih na sajtu renovizija.rs zbog:
•Individualnih karakteristika prostora Naručioca;
•Promena u dimenzijama, konstrukcijama i mehanizmima nameštaja/opreme kod dobavljača;
•Tehničkih ograničenja 3D vizuelizacije (razlike u osvetljenju, teksturama, nijansama boja);
•Razlikama u prikazu boja na različitim uređajima.
Ove razlike:
• Ne smatraju se nedostacima projekta;
• Ne predstavljaju osnov za izmenu Dizajn projekta;
• Ne utiču na cenu ili rokove izrade.
2.13. Naručilac potvrđuje da je:
• Upoznat sa tehničkim ograničenjima 3D vizuelizacije;
• Svestan mogućih razlika u odnosu na primere sa sajta;
• Prihvata navedene uslove kao sastavni deo Ugovora.
3. REDOSLED ZAKLJUČENJA UGOVORA3.1. Naručilac popunjava brif-upitnik dostupan na zvaničnom sajtu Izvršioca (renovizija.rs), koji nakon popunjavanja automatski postaje sastavni deo ovog Ugovora. Zatim Naručilac stupa u kontakt sa ovlašćenim predstavnikom Izvršioca radi usaglašavanja tehničkih detalja projekta.
3.2. Na osnovu pregovora sa ovlašćenim predstavnikom Izvršioca, Naručilac donosi konačnu odluku o zaključenju Ugovora. U slučaju pozitivne odluke, Naručilac u roku od 3 (tri) bankarska dana vrši avansni uplatu u iznosu od 50% ukupne vrednosti Ugovora bezgotovinskim putem na račun Izvršioca.
3.3. Plaćanjem avansa Naručilac potvrđuje da u potpunosti prihvata uslove izrade Dizajn projekta, rokove i uslove prenosa, kao i cenu ovog Ugovora.
3.4. Ovaj Ugovor se smatra zaključenim od momenta prijema avansa od strane Izvršioca.
3.5. Ugovor može biti prihvaćen od strane Naručioca isključivo u celini. Sve izmene i dopune moraju biti saglašene između Strana u pismenoj formi i potpisane od strane obe ugovorne strane.
4. REDOSLED IZVRŠENJA UGOVORA4.1. Informacije o prostoru i njegovim merenjima mogu biti dostavljene od strane Naručioca samostalno i navedene u Tehničkom zadatku, ili Naručilac može zatražiti od Izvršioca da izvrši osmatranje i merenje prostora.
4.1.1. Izvršilac ne proverava tačnost podataka koje je samostalno dostavio Naručilac (uključujući mere, crteže, tehničke karakteristike) i ne snosi odgovornost za njihovo neusklađenost sa stvarnim parametrima prostora.
4.1.2. Sve posledice vezane za realizaciju dizajn projekta izrađenog na osnovu netačnih ili nepotpunih podataka Naručioca (uključujući greške u merenjima, neuzete u obzir karakteristike prostora itd.) snosi Naručilac.
4.1.3. U slučaju da merenja vrši Izvršilac, Naručilac je dužan obezbediti Izvršiocu pristup prostoru u dogovorenim rokovima i na način koji su Strane usaglasile.
4.1.4. Nakon izvršenih merenja i dogovora između Strana, u Tehnički zadatak mogu biti unete korekcije. Tehnički zadatak se odobrava nakon što Izvršilac primi sve neophodne informacije o prostoru, njegovim dimenzijama i željama Naručioca u vezi sa karakteristikama dizajn projekta.
4.2. Izrada Dizajn projekta se obavlja u nekoliko faza, predviđenih tačkama 4.7-4.10 Ugovora. Odobrenje (saglasnost) Naručioca za projektno-tehničku dokumentaciju koja se izrađuje u svakoj fazi vrši se putem elektronske pošte navedene prilikom popunjavanja Tehničkog zadatka.
4.3. Početak roka za izradu Dizajn projekta smatra se datum ispunjenja uslova navedenih u tački 3.1.2.
4.4. Konačni rok za izradu Dizajn projekta određuje Izvršilac i službeno obaveštava Naručioca putem elektronske pošte u roku od 3 (tri) radna dana od momenta:
• Potpunog odobrenja Tehničkog zadatka;
• Prijema svih neophodnih dokumenata od Naručioca;
• Uplate avansnog iznosa.
Konačni rok može biti kraći ili duži od rokova navedenih u Tarifama (Prilog br. 1 Ugovora).
4.4.1. Kalkulacija rokova vrši se na osnovu:
a) Važećih Tarifa (Prilog br. 1 Ugovora);
b) Stvarne površine i tehničkih karakteristika prostora;
c) Dogovorenog nivoa složenosti radova.
4.4.2. U navedeni rok ne uračunavaju se:
• Periodi saglasavanja međufaza sa Naručiocem;
• Vreme potrebno za ispravljanje primedbi;
• Rokovi za dostavljanje dodatnih materijala na zahtev Izvršioca.
4.4.3. Izvršilac se oslobađa odgovornosti za kašnjenje u slučajevima kada je odlaganje izazvano:
• Nepravovremenim dostavljanjem informacija ili materijala od strane Naručioca;
• Kašnjenjem u saglasavanju faza radova duže od 5 radnih dana;
• Potrebom unošenja značajnih izmena na inicijativu Naručioca.
4.4.4. U slučaju više sile (force majeure) rokovi se automatski produžavaju za vreme trajanja takvih okolnosti. Strana koja je pogođena okolnostima više sile dužna je da obavesti drugu stranu u roku od 3 (tri) radna dana od nastanka tih okolnosti.
4.5. Nakon što Izvršilac izradi prostorni plan i varijantu prostornog rešenja, oni se šalju Naručiocu na odobrenje putem elektronske pošte. Naručilac je dužan da odobri predloženo prostorno rešenje ili, u slučaju potrebe za izmenama, zatraži od Izvršioca izradu druge varijante. Broj varijanti i ispravki je naveden u Prilogu br. 1. Dodatne varijante se plaćaju posebno (tačka 4.13).
4.6. U slučaju povećanja površine prostora nakon početka radova:
• Strane usaglašavaju novi Tehnički zadatak;
• Prilagođavaju tip prostora i rokove;
• Naručilac plaća razliku u ceni;
• Novi rok počinje da teče od momenta ispunjenja uslova iz prethodnih tačaka.
4.7. Nakon odobrenja prostornog rešenja, Izvršilac izrađuje preliminarnu vizuelizaciju (prostorno rešenje) u PNG/JPEG formatu i šalje Naručiocu. Broj ispravki je ograničen Prilogom br. 1. Dodatne izmene se plaćaju posebno.
4.8. Po završetku izrade, Izvršilac predaje Naručiocu:
• Dizajn projekat u elektronskom obliku (JPG/PDF), koji uključuje crteže i tehnička rešenja;
• Link/QR kod za pristup 3D turu (360° panorame);
• Spisak preporučenog nameštaja i opreme.
Izvorni fajlovi (npr. .xdo) se ne predaju.
4.9. Naručilac je dužan da u roku od 2 (dva) radna dana od prijema verzije Dizajn projekta pošalje Izvršiocu pismenu potvrdu putem elektronske pošte:
• ili o potpunom prihvatanju radova (akt o prijemu);
• ili o obrazloženom odbijanju sa navođenjem konkretnih primedbi.
4.10. Ako Naručilac ne odgovori u roku navedenom u tački 4.9, to se smatra automatskim prihvatanjem Dizajn projekta u celini.
4.11. Elektronska poruka sa potvrdom prijema ima pravnu snagu akta o prijemu-radovi i izjednačena je sa dokumentom na papiru u skladu sa:
• Članom 9 Zakona o elektronskom dokumentu i elektronskom potpisu Republike Srbije;
• Članom 84 Zakona o obligacionim odnosima.
4.12. Istovremeno sa predajom Dizajn projekta, Izvršilac daje Naručiocu prava korišćenja (neisključivu licencu) u obimu navedenom u tački 2.5.
4.13. Garantni rok za utvrđivanje nesaglasnosti je 1 mesec od datuma odobrenja Dizajn projekta.
4.14. Izvršilac se obavezuje da ukloni utvrđene nesaglasnosti u roku od 10 kalendarskih dana.
4.15. Dodatne varijante prostornih rešenja/ispravke nisu uključene u cenu Ugovora i plaćaju se posebno po Tarifama (Prilog br. 1). Rok izvršenja je 10 radnih dana od dana uplate.
4.16. Autorski nadzor nad realizacijom projekta plaća se posebno.
5. CENA UGOVORA I NAČIN PLAĆANJA5.1. Cena Ugovora formira se na osnovu Tarifa (Prilog br. 1) uzimajući u obzir:
• Veličinu i složenost prostora;
• Dodatne usluge (ako postoje).
5.2. Plaćanje se vrši u sledećem redosledu:
• 50% od ukupne vrednosti - avans u roku od 3 (tri) bankarska dana nakon potpisivanja Ugovora;
• 50% - konačno plaćanje u roku od 3 (tri) bankarska dana nakon završetka radova i potpisivanja akta o prijemu.
5.3. Plaćanje dodatnih radova:
• Vrši se u roku od 3 (tri) bankarska dana od:
•pismene potvrde Izvršioca o prihvatanju radova;
•dogovora strana o obimu i vrednosti usluga;
• Izvršilac počinje sa dodatnim radovima tek nakon potpune uplate;
• Na sve dodatne usluge primenjuju se uslovi iz odeljka 5 ovog Ugovora.
5.4. Sva plaćanja se vrše:
• Isključivo bezgotovinskim putem;
• Na tekući račun Izvršioca naveden u fakturi;
• U srpskim dinarima (RSD).
5.5. Porezne odredbe:
• Izvršilac primenjuje pojednostavljeni sistem oporezivanja;
• Vrednost usluga ne podleže PDV-u u skladu sa zakonodavstvom Srbije.
5.6. Danom izvršenja platne obaveze smatra se dan stvarnog priliva sredstava na račun Izvršioca.
5.7. U slučaju kašnjenja u plaćanju:
• Na iznos duga obračunavaju se zatezne kamate od 0,1% dnevno od neplaćenog iznosa;
• Izvršilac ima pravo da obustavi radove dok se dug ne podmiri u celosti.
5.8. Ako kašnjenje pređe 15 dana, Ugovor može biti jednostrano raskinut.
5.9. Sve bankarske provizije i troškovi povezani sa transferom sredstava snose se od strane Naručioca.
6. PRAVA I OBAVEZE STRANA6.1. Obaveze Izvršioca:
• Izrada i predaja Dizajn projekta u skladu sa odobrenim Tehničkim zadatkom (Prilog br. 2) u dogovorenim rokovima;
• Čuvanje poverljivosti podataka dobijenih od Naručioca;
• Dodela neisključive licence za korišćenje Dizajn projekta pod uslovima ovog Ugovora;
• Otklanjanje utvrđenih nedostataka u dogovorenim rokovima, pod uslovom da su opravdani.
6.2. Prava Izvršioca:
• Pravo privremenog obustavljanja radova u slučaju kašnjenja u plaćanju dužeg od 5 (pet) radnih dana;
• Pravo korišćenja izvršenih radova u marketinške svrhe uz navođenje autorstva;
• Pravo na naknadu dodatnih troškova nastalih zbog krivice Naručioca;
• Pravo odbijanja izvršenja radova koji su u suprotnosti sa zakonodavstvom Srbije.
6.3. Obaveze Naručioca:
• Dostavljanje potpunih i tačnih informacija o prostoru u dogovorenim rokovima;
• Obezbeđivanje nesmetanog pristupa objektu za merenja i preglede;
• Pravovremeno odobravanje faza radova (u roku od 3 radna dana od prijema);
• Plaćanje radova u skladu sa uslovima iz Poglavlja 5 ovog Ugovora;
• Zabrana prenosa Dizajn projekta trećim licima bez pismene saglasnosti Izvršioca.
6.4. Prava Naručioca:
• Pravo na informacije o toku radova na zahtev;
• Pravo unošenja izmena u Tehnički zadatak u fazi dogovora, uz plaćanje dodatnih radova;
• Pravo zahteva za otklanjanjem nedostataka i nesaglasnosti sa Tehničkim zadatkom.
6.5. Posebni uslovi:
• Elektronska korespondencija (na adrese navedene u Ugovoru) ima pravnu snagu u skladu sa članom 9 Zakona o elektronskoj trgovini Srbije;
• Izvršilac ima pravo da koristi informacije o izvršenim radovima u portfoliu i marketinške svrhe.
7. ODGOVORNOST STRANA7.1. Strane snose odgovornost za neizvršenje ili neprimereno izvršenje obaveza iz Ugovora u skladu sa:
(i) Zakonom o obligacionim odnosima ("Službeni glasnik RS", br. 18/2020),
(ii) Zakonom o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 6/2023),
(iii) Zakonom o autorskim pravima ("Službeni glasnik RS", br. 66/2021),
(iv) Zakonom o elektronskoj trgovini ("Službeni glasnik RS", br. 52/2021),
kao i drugim važećim propisima Republike Srbije.
7.2. Odgovornost Izvršioca:
• Izvršilac snosi odgovornost za:
•Usaglašenost Dizajn projekta sa odobrenim Tehničkim zadatkom;
•Poštovanje dogovorenih rokova izvršenja radova;
•Odgovarajući kvalitet pruženih usluga u skladu sa profesionalnim standardima.
• Maksimalni iznos odgovornosti Izvršioca ograničen je na iznos primljene naknade po ovom Ugovoru.
7.3. Odgovornost Naručioca:
• Naručilac snosi punu odgovornost za:
•Tačnost dostavljenih početnih podataka;
•Pravovremeno odobravanje faza radova;
•Kašnjenje u plaćanju.
• U slučaju kašnjenja u plaćanju dužeg od 5 radnih dana, Naručilac plaća penu od 0,1% od neplaćenog iznosa za svaki dan kašnjenja.
7.4. Ograničenje odgovornosti:
• Izvršilac ne snosi odgovornost za:
• Neusaglašenost projekta sa estetskim preferencijama Naručioca;
• Posledice prouzrokovane netačnim podacima dostavljenim od strane Naručioca;
• Tehničke probleme vezane za opremu ili softver Naručioca.
• Izvršilac nije dužan da nadoknadi gubitke vezane za nerealizaciju Dizajn projekta od strane Naručioca.
7.5. Viša sila (Force majeure):
• Strane se oslobađaju odgovornosti u slučaju više sile, uključujući:
• Prirodne katastrofe;
• Ratne operacije;
• Odluke državnih organa;
• Druge okolnosti koje nisu mogle biti predviđene ili sprečene.
• Strana pogođena višom silom dužna je da obavesti drugu stranu u roku od 3 radna dana od nastanka tih okolnosti.
7.6. Tehnička pitanja:
7.6.1. Izvršilac preduzima sve razumne mere za obezbeđivanje nesmetanog rada onlajn resursa, ali ne garantuje njihovu 100% dostupnost;
7.6.2. U slučaju tehničkih smetnji, rokovi za izvršenje radova se produžavaju za vreme otklanjanja problema.
8. REDOSLED RASKIDA UGOVORA8.1. Raskid na inicijativu Naručioca
8.1.1. Naručilac ima pravo da jednostrano raskine Ugovor, uz slanje pismenog obaveštenja putem elektronske pošte najmanje 10 (deset) radnih dana unapred.
8.1.2. U slučaju raskida na inicijativu Naručioca:
- Avans (50% vrednosti Ugovora) se ne vraća;
- Naručilac je dužan da nadoknadi stvarne troškove Izvršioca (po obračunu od 100 EUR/sat za izvršene radove);
- Svi primljeni materijali moraju biti vraćeni ili uništeni, prema odluci Izvršioca.
8.2. Raskid na inicijativu Izvršioca
8.2.1. Izvršilac može jednostrano raskinuti Ugovor u slučajevima:
- Kašnjenja u plaćanju dužeg od 10 (deset) radnih dana;
- Nedostavljanja neophodnih informacija/dokumenata više od 15 (petnaest) dana;
- Višestrukog (više od 2 puta) kršenja rokova za saglasavanje faza;
- Teškog kršenja uslova Ugovora od strane Naručioca.
8.2.2. Pri raskidu na inicijativu Izvršioca:
- Naručilac gubi pravo korišćenja bilo kog materijala u vezi sa projektom;
- Naručilac je dužan da plati sve izvršene radove u celini.
8.3. Opšti uslovi raskida:
8.3.1. Nakon potpune predaje Dizajn projekta (tačka 4.8), jednostrani raskid od strane Naručioca nije moguć.
8.3.2. Obaveštenje o raskidu se šalje na zvanične e-adrese strana, uz:
- Navođenje razloga za raskid;
- Priložene dokaze koji potvrđuju razloge.
8.4. Posledice raskida:
8.4.1. Prilikom raskida Ugovora:
- Sve licence za korišćenje materijala prestaju važiti;
- Strane su dužne da vrate/unište poverljive informacije;
- Obaveze poverljivosti ostaju na snazi.
8.5. U slučaju više sile (duže od 60 dana), bilo koja strana može raskinuti Ugovor bez penala.
9. GARANCIJE I POTVRDE9.1. Izvršilac garantuje i potvrđuje da:
a) Poseduje isključiva imovinska prava na Dizajn projekat u skladu sa Zakonom o autorskim pravima Republike Srbije ("Službeni glasnik RS", br. 104/2009);
b) Sve obaveze prema koautorima i nosiocima prava (ako postoje) su u potpunosti ispunjene;
c) U slučaju kršenja, preduzeće mere za zaštitu prava Naručioca.
9.2. Izvršilac ne daje eksplicitne ili implicitne garancije, uključujući, ali ne ograničavajući se na:
a) Pogodnost Dizajn projekta za specifične ciljeve Naručioca;
b) Odsustvo pravnih rizika koji nisu direktno povezani sa autorskim pravima;
c) Mogućnost realizacije svih projektnih rešenja u datim tehničkim uslovima.
9.3. Naručilac potvrđuje da:
a) Je u potpunosti upoznat sa uslovima Ugovora i pratećom dokumentacijom;
b) Razume pravne posledice prenosa neisključivih prava na Dizajn projekat;
c) Ima potrebne ovlašćenja i sposobnost za sklapanje Ugovora.
9.4. Garantni rokovi:
a) 6 meseci za garanciju autorskih prava (tačka 9.1);
b) 6 meseci za ostale garancije.
10. ZAVRŠNE ODREDBE10.1. Fizičko ili pravno lice koje preduzme bilo koju od sledećih radnji:
- Popunjava brif na sajtu renovizija.rs;
- Vrši plaćanje po fakturi izdatoj od strane renovizija.rs;
smatra se potpuno upoznatim i bezuslovno prihvata sve uslove Ugovora u verziji važećoj u trenutku tih radnji.
10.2. Navedene radnje se smatraju:
(a) Valjanim prihvatanjem ponude u skladu sa članom 43 Zakona o obligacionim odnosima Srbije;
(b) Potvrdom poslovne sposobnosti i ovlašćenja za sklapanje Ugovora.
10.3. Tekst Ugovora u važećoj verziji uvek je dostupan na: https://renovizija.rs/ugovor.
10.4. Ugovor stupa na snagu danom potpisivanja od obe strane, pri čemu:
(a) Izvršilac počinje radove tek po prijemu avansa;
(b) Obaveze Naručioca plaćanja nastaju danom potpisivanja.
10.5. Ugovor važi do potpunog ispunjenja obaveza od strane strana.
10.6. Pravila obaveštenja:
Sva obaveštenja se šalju:
(a) Putem e-pošte na zvanične adrese strana iz odeljka "Rekviziti", uz zahtev za potvrdom o čitanju;
(b) Preporučenom poštilom sa opisom priloga i potvrdom o prijemu, na pravne adrese strana, uz dupliranje na najmanje dve e-adrese.
10.7. Ugovor se reguliše zakonima Republike Srbije.
10.8. Svi sporovi vezani za Ugovor rešavaju se pregovorima. Ako se ne postigne dogovor u roku od 15 dana, strane mogu pokrenuti sudski postupak.
10.9. Nadležni sud za sve sporove je u Beogradu, Republika Srbija.
PRILOZI: 1. Prilog br. 1 — Sastav usluga, tarife i rokovi izrade
2. Prilog br. 2 — Tehnički zadatak
3. Prilog br. 3 — Brif
REKVIZITI
IZVRŠILAC:
TATIANA BURAKOVA PREDUZETNIK
Generala Horvatovica 7, Beograd PIB: 113142388 MB: 66608948 Raiffeisen Bank A.D. Tek. r.: 265166031000491270 Broj telefona: 0621918725 Email: mail@renovizija.rs | NARUČILAC: |
Prilog br. 1 ugovorа o
IZRADI I PRENOSU PRAVA KORIŠĆENJA DIZAJN PROJEKTADatum: __.__.2025
Sastav usluga, tarife i rokovi izrade
Tarifni paketi | 0-1 | 2-3 | 3-4 | SPECIJALNI PAKET |
Cena usluge projektovanja | 500 евро | 800 евро | 800 евро | 25 €/m2 |
Vreme realizacije (radni dani) | 7 | 9 | 14 | 14 |
Broj ponavljanja prema planu rasporeda nameštaja i opreme | 1 | 1 | 1 | 3 |
Broj iteracija na vizuelizacijama | 1 | 1 | 1 | 2 |
Autorski nadzor (dodatna usluga) za 1 mesec | 117 000 RSD | od 175 000 RSD |
Cena svake dodatne iteracije planiranih rešenja | 5850 RSD |
Cena svake dodatne iteracije vizualizacije | 9360 RSD |
Kolaž sa vizuelizacijama i 3D obilaskom | + |
Osnovni plan i raspored nameštaja | + |
Plan osvetljenja, utičnica i prekidača | + |
3D tur (set panorama od 360 stepeni) | + |
Specifikacija materijala i nameštaja | + |
Shema sa dimenzijama nameštaja po narudžbini | + |
Cena izrade 3D modela na osnovu materijala dostavljenih od strane klijenta (dodatna usluga)
| 5850 RSD/kom |
Uslovi projekta:·Stil: _______
·Površina prostora: ___ m²
·Broj spavaćih soba: ___
·Cena: _____ RSD
Rokovi su navedeni u radnim danima i računaju se od strane Izvršioca tokom razvoja dizajn-projekta.
Kada Klijent odobri Planirano rešenje ili Vizualizacije, preostale neiskorištene iteracije na datom koraku ne mogu se koristiti kasnije.
U slučaju potrebe za izmenama u Planiranom rešenju ili Vizualizacijama nakon odobrenja Klijenta, Klijent plaća razvoj dodatnog varijanta Planiranog rešenja ili Vizualizacija prema gore navedenim tarifama, pri čemu se rok za razvoj Dizajn-projekta produžava za 3 radna dana za svaku dodatnu iteraciju.
IZVRŠILAC:
TATIANA BURAKOVA PREDUZETNIK
| NARUČILAC: |
Prilog br. 2 ugovorа o
IZRADI I PRENOSU PRAVA KORIŠĆENJA DIZAJN PROJEKTADatum: __.__.2025Tehnički zadatak
Projektovana površina _______ kv.m.
Evo detalja za 3D merenje postojećeg prostora:
Link do 3D modela: https://my.matterport.com/show/?m=occbViG6UaS
Lozinka: renovizija
Projektat mora da uključuje: ___________________Po želji, može se predvideti ______________ IZVRŠILAC:
TATIANA BURAKOVA PREDUZETNIK
| NARUČILAC: |
Prilog br. 3 ugovorа o
IZRADI I PRENOSU PRAVA KORIŠĆENJA DIZAJN PROJEKTADatum: __.__.2025Brif
Za_koga_dizajniramo_enterijer: _________
Tip_prostora: ________
Tip_prostora_2: ___________
Broj_soba: ______ spavaća soba
Tip_sobe: ______________________________
Da_li_je_dozvoljeno_izvršiti_rekonstrukciju: _______
Kombinujte_kuhinju_sa_dnevnim_boravkom: ________
Izaberite_stil_enterijera: _________________________
Izaberite_boju_enterijera: ________________________
Izaberite_tarifni_paket: _________
Molimo_vas_navedite_ukupnu_površinu_m²: __________
Navedite_ukupni_budžet_za_realizaciju_projekta: _________________
Name: ______________
Email: _______________
IZVRŠILAC:
TATIANA BURAKOVA PREDUZETNIK
| NARUČILAC: |